Maalesef dün bana söylendi cok kötü oldum sonra hersey allahtan dedım ama benım oncrkı gebeliğimde sıkıntılıydı kürtaj oldum maalesef şimdide korkuyorum. Başlarda yokken nasıl bırden çıkabiliyor anlamdım perınatolojıden randevu aldım yarın detaylı bakılacak ınsallah hersey yolunda gıder dua edın ne olur