DuYGuCk bende ocakta dogum yapıcam allah kısmet ederse 🙏🏻Bi aksilik çıkmazsada normal doğum istiyorum yaşamak istiyorum 😍 o duyguları korksamda istiyorum,,, pijama daha kullanışlı dediler bana hem kış olması hem pet falan kullanıcaz o yüzden daha rahat edermişim ... 🐣