Smyrclk Bugün sancimdan dolayı doktora gittiğimizde bebek baş aşağı doğum pozisyonu şeklindeydi bu çok erken geldi bana sizce normal mi erken mi tecrübe bilgi fikir lütfen korkuyorum. Tam 20 haftaya girdik yeni yani . Ne yapmalıyım ne bilmiyorum
iremss Smyrclk normal yani bu benm ilk kızım 16-17 haftada baş aşağı pozisyondaydı baş aşağı poziyonla kanala girip doğum olması çok farklı yani
Zeyzeynepnep Smyrclk az önce Dr. Kağan Kocatepe’nin videosunu izlemiştim ve bu haftalarda bebek bas aşağıda durdugunda anneler telas yapiyor ama yapmasina gerek yok diyordu. İzleyebilirsiniz 21. Haftalik gebelik videosu
BMelek Smyrclk 14. Haftadan itibaren bas asagi 31 haftalik suan hic donmuyor keyfi nasil istiyorsa durur bir risk degil endiselenmeyin ☺️
alparslanin_annesi Smyrclk değişiyor o surekli sıkıntı yapma benim arkadaşın da öyleydi şimdi 32 hafta başı migde de daha çok döner o