Mucizemm_8991 Kızlar ben baya kilolu bir hamileyim hamile pantolonu bulamıyorum lcwda baktık 46 bedene kadar benim gibi olup kıyafet alanlar varmı varsa nerden yardimci olurmusunuz…
Yigitinannesiyim Mucizemm_8991 Lcw tayt almıştım 5. Ayımdan beri de kullanıyorum çok rahat ettim xxl almıştım
hunilimom Mucizemm_8991 kaç kilosun benim de lcw dan hamile pantolonum var 44-46 olabilir tam hatırlamıyorum bedeni ama kalıpları geniş
caganin_annesi Mucizemm_8991 yani çok kilolu değilim ama defactonun hamile taytını almıştım fitilli ve baya esnek rahatça kullanırsın bence
merhababebik Mucizemm_8991 lastikliler rahat oluyor 44 bile çok geniş de facto ve lcwden bulabilirsiniz. Kot vs kullanmadım bilemiyorum
Smyye1B Mucizemm_8991 85 kilo ile hamile kaldım lcwdan aldım hamile pantolonu 42 beden o bile büyük geliyor 6aylık hamileyim belinin ayarını daralttım öyle giyiyorum.
elmaliiturtaa Mucizemm_8991 bende kiloluyum lcwden eşofman altı ve pantolon aldım bana çok rahat oldu şuan 3 aylık 88 kiloyum inşallah 100 olmadan doğuma giderim ama lcw ve defactonun tayt yada eşofmanları oluyor
Senarslan43 Merhaba 5.5 aylık hamileyim 119 kiloyum suan 2 gün önce https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5257298/1647705 bu linkteki taytı aldım ve bayıldım aşırı rahat ve esnek büyük ihtimalle beni baya idare eder dokusu esnekliği çok iyi 4xl aldım ben karın yeri baya genişliyor tavsiye ederim.