Beyazat siz kendinize güveniyorsanız, mutluysanız ne bizim ne başkasının ne düşündüğü hiç önemli değil. Allah mutluluğunuzu daim etsin 🌸 sadece yaş konusunda değil her konuda patavatsızlar. Benim de kilo problemim var hamile kalınca korktum biraz. Doktora gittim hemşire geldi hazırlanıyorum bana dönüp ne kadar zayıfsın kaç kilosun dedi, 38 dedim. Dönüp ayyy inanmıyorum bence bir diyetisyene gitmelisin, bebeğe zarar verebilir dedi. Hemşire bunu diyen. İlk muayenem, heyecanlıydım ve bütün heyecanım kursağımda kalmıştı. Allahtan hemşire ne kadar patavatsızsa doktor o kadar rahatlatmıştı da geçmişti korkum 😂