Polenpolen52 Kubra_kocbug iyi şükür hersey tmm , bir küvet alıcam sadece tek küvet bir de gogus sagma makınes
seymaseda Kubra_kocbug Çok şükür annesi hariç bebeğin herşeyi hazır Rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah 🙏
Kubra_kocbug Polenpolen52 benim daha herşey duruyor 3 takım hastane cıkısı aldım 5 li Bi kaç zıbın ve bir sürü almam gereken var daha doğru düzgün başlamadım bile bu arada gögüs sağma makinesi şartmı ben doğum dan sonra gerek duyulursa alırım die düşündüm
Polenpolen52 Kubra_kocbug canım şart degl ya , benım cevremde mılletın sutu olmuyor hep goruyorum o duruma gırmemek için kiwi marka alıcam dursun neolur neolmaz dıye yanı,
Kubra_kocbug Polenpolen52 banada kimi öneriyor kimi alma gerek duyulunca al dedi iklimde kaldım ama almıcam İNŞALLAH gerek duymam duyarsam alırım artık