Sapsikanne Merhaba arkadaşlar oğlum iki ay 10 günlük doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ama artık biraz pahalı gelmeye başladı onun yerine önerebileceğiniz kaliteli ama daha uygun fiyatlı bez var mıdır teşekkürler
Lnur Sapsikanne ben de primaya eş değer olarak goon marka buldum içerik olarak da temiz bir ürün araştırın inceleyin isterseniz
Melek141120 Sapsikanne bende prima premium care kullanıyorum gerçekten pahalı ama en iyisi de bu denediklerimden. Ben sleepy bio natural aldım ama memnun kalamadım her kakada kızımın üstünü değiştirmek zorunda kaldım. Sabahları da poposu ıslak geliyordu bana. 2 ay 16 günlük olduk prima devam bakalım nereye kadar dayanabilirsek. Bir de goon denedim o sleepy den daha güzeldi bence değiştirirsem onu alırım diye düşünüyorum
gulin-35 Sapsikanne benım oglumda sekız aylık prımayla basladık ama devam edemedık malum fıytlar uctu evybaby alıyorum memnunum sızdırma yapmıyor mıgrosun bezını a101 bezını denedım ıkısıde cok kotu
Nur123aa Sapsikanne canım ben Molfix almayı düşünüyorum çok iyi diyorlar yorumları da baya güzel bakalım ☺️