Mombaby canım bende düşündüm orada doğurmayı ama aynı yorumları duydum. Genel olarak hastane memnuniyet derecesi düşük. Çok araştırdım, medikal parkı düşündüm. Hem fiyatları yüksek hem de doğum süresince ek ücret çıkarabiliyorlar bir de doğuma eşimi almıyorlar. Merkez hastanesi var bilirsin, oranın da sancı odası ve kalabalık oluşu korkuttu. En son Konakta karar kıldım. Şartlar olumlu olursa eşimi de doğuma alıyorlar doktor karar veriyormuş ona. Fiyatları da ortalama düzeyde. Memnuniyet de yüksek