Oguzhanberraselina Mugomugo merak etmeyin dualarimiz sizinle sağ salim bebeğinizi kucaginiza alin insAllah 🐣♥
Mugomugo Amin kızlar Allah razı olsun ağrım sancım yoktu gebelik kolestazindan dolayı almayı uygun gördüler ama normal doğum yapılacak suni sancı ile açılma bekleniyor şu an için 5 dk da 1 geliyor ama açıklık 2 cm diyorlar
Fatoo33 Bebegimveben0811- bende bu durumda sezeryanla alıyorlar sanıyordum Mugomugo Allahım kolaylık versin inşallah sağlıklı bi şekilde bi avazda kucağına almayı nasip etsin