Bebiş sürekli rahmime baskı yapıyor gibi hissediyorum bazen ayağa kalktığımda felan çok kötü batıyor kasıklarım acaba kasılıyor mu baskı mı yapıyor onu da anlamıyorum ilk hamileliğim olduğu için erken doğum belirtisi mi bu yoksa normal bişey mi? bide bebek çok hareketli sürekli vuruyor hiç durmuyor 🤦 bu haftalarda sizde de böyle belirtiler varmıydi yardımcı olur musunuz?