Hiç düşünme öyle şeyleri, hamileliğinin keyfini çıkar🌸 Mol, dış, boş bütün gebelik türlerini düşünüp üzüntü ve stres yaptım kendime hiç gerek yokmuş. Kanama, ağrı hepsi oldu bende ama gayet normal bi gebelikti. Stresten kanama oldu diye düşünüyorum artık🤷🏻♀️