Dilekmm91 Kizlar merhaba hamilelikte vajinal mantar yaşıyor musunuz kullandığınız krem fıtil var mı bir şeyler nasıl geçiyor bu kaşıntı
gamzosgamzos Dilekmm91 evet suan mantar sorunum var 3 gunde bir kullanacağım fitil ve travazol yazdı doktorum dun gece ilkini kullandım bugun öldüm mantarı dışarı atarken aşırı kaşıntım oldu 🤦♀️
Beyzanrr Dilekmm91 canım doğal yöntemle atlatmak istersen sirkeli su yap tuvalette o suyla taharetlen bunu bi kaç gün tekrarla ben öyle kaşıntıyı atlattım
Haticekanik Dilekmm91 Ben fitil ve travazol kullandım ama geçmedi bir türlü ve nasıl geçecek onu da bilmiyorum 🥲