Zuhalsebu İyimiş öyle olur😁 ben yatağın sol yanına geçtim, sola yatıyorum genelde belime normal yastıkla destek yapıyorum..bitanede küçük yastığım var bacak arasında duruyor.. bu hamile yastıkları çok konforlu gözüküyo cidden ama bizim yatağa sığmayız😁