Pinaray0309 benim kullandığım ilaç kabızlık yapıyordu bu da ıkınmaktan dolayı hemoroid oluşma riski oluşturuyordu yani biraz daha kullansam artık büyük bi hemaroid sorunum olacaktı doktordan degistirmesini istedim oligerfol diye bi ilaç vardı minik şişelerde sabah akşam aç alıyorsunuz tadı güzel şurup gibi bende mide rahatsızlıkları yada sindirim sorunu yaşatmadı. Yaşadığınız yan etkiler arasinda kabızlık falan da varsa danışın isterseniz bu ilacı doktorunuza belki uygun bulur