Bu akşam üstü sol tarafım boşluğum ağrıdı sonra giderek şiddetlenmeye başladı bizde apar topar acile gittik ben taş falan düşüyorum yada doğum sancısı falan sandım daha önce doğurmağım içinde bilmiyorum nasıl bişey neyse acilde idrar verdim serum taktılar sonra bişey yok dediler yolladılar ama serumdan sonra rahatladım biraz daha ama şuan yine ağrımaya başladı yavaş yavaş giderek de şiddetlenmeye başlıyor bebeğimin hareketli normal hatta çok fazla hareketli diyebilirim başına böyle bişey gelen var mı