kuzeymomss Batın ismini bekarken beğeniyordum ama aynı zamanda ismi karın deme, oğlumuzun adını kuzey koyucam 32. Haftadayız
Misra- Merhaba canım biz de eşimle Batın Ege düşünüyorduk ama Batın Allah’ın adından biri olduğu için ve anlam olarak gizli görünmeyen gibi ağır bir anlam taşıdığı için dinen koyulmamasi gerekiyormuş. Biz de sonradan vazgeçtik