Eda_mustafa 14+2 hamileyim hergün başım ağrıyorr artık bıktımm. Migrenim varr ve parol kesinlikle geçirmiyor. Başka önerisi olan varsa nolur yardım etsin 😭😭
Bulutesra Eda_mustafa canım patatesi soy ve yuvarlak olarak üçte böl ıslaklarına ve alnına koy yazmayla bağla uzan inşallah iyi gelir benimde hep tutuyordu o haftalarda birde buzluğa at istersen bikaç tane kalsın iyi geliyor soğuk stok 🙋🏼♀️
Angel_26 Tansiyonunu ölçtürdün mü, tansiyon yüksekliği de baş ağrısı yapıyor. Limonlu su içebilirsin rahatlatıyor.
Esmus Canım bende 24 haftalıgım ataklarım 22 haftaya kadar devam etti gerçekten çok zor,agrı kesici fayda etmiyor. Hormonların büyük etkisi var. Başıma yemeni sararak, buzlu şişe koyarak, ersag ın masaj kremiyle bol bol eşime baş ve boyun kısmıma masaj yapıtırıp yatarak geçirdim. sabır diliyorum ilerki haftalarda gececek inş. Hergün devamlı gece gündüz agrıdı benimde. Geçecek inş
Eda_mustafa Kızlarr hepinize ayrı ayrı teşekkür ederimm💜💜. Gerçekten öyle zorki ne mide bulantısı ne kusma hiçbişeyden çekmedim bu baş ağrısından başka canıma yetti artık 😭😭
Flz Canım ilk haftalar ben de cok cektim bas agrısı ve mide bulantısından😢 hergün basım agrıyodu 😳 Parol etki etmez cok siddetlenirse ya gidip serum taktır öyle geciyo ya da tülbent sar sıkı sıkı patates soy koy ve tarçın...tarçını bi kaba koy su koyup çamur gibi kıvama getir basına sür yakıyo bi süre geçiyo Bide ben eczaneden basımagrıuo demiştim roll on gibi bişey verdi naneli kalem şeklinde onu sürüyodum o da yaktı 😋😋
Flz iclal evet benim 13.haftadan sonra geçmişti ama öyle şiddetliydi hergün aglıyodum hiç gecmez sanıyodum cidden geçiyo benim bile gectiyse 🙄
Eda_mustafa Heycanligebe yok maalesef daha belli değil göstermedi. 10unda bir daha muaynem var inşallah o zaman 🤗
rileyss Eda_mustafa eczaneden nurse harveys headstick alın. mentollu bir roll on bu, alnınıza ve şakaklarınıza sürün çok iyi geliyor
anneaday Eda_mustafa sakaklara nane yagi surup bekleyin ben cok faydasini gormustum ve ara ara buz koymak da rahatlatiyor
Asafinannesi Canım ben mentollü masaj yağı sürüyorum şakaklarıma ve enseme, sonra hemen uyuyorum sabaha geçiyor. Nane yağı da olabilir. Mentol kokusu rahatlatıyor
Maviss35 Eda_mustafa ah ah ilk 4 ay bu baş ağrısından az mı acillik oldum allah yardımcın olsun yazmayı bağla gözüne yatmaya çalış ya da uyku bandın varsa