Kızlar baya geçmiş konu açılalı ama ben son 2kontrolüme Atatürk araştırma hastanesi’ne gittim oranın ultrasonunu hiç beğenmedim arazalı diyorlar gittiğimde fotoğraf vermiyorlar fotoğrafı bırak bebeğimin kilosunu boyunu bilmiyorum. Ekrandanda göstermiyorlar açıkçası hiç memnun kalmadım.28haftamdayım artık bir doktorun takibinde kalmak istiyorum. Nevvar Salih’in doktorları,doğumu, odaları vb hakkında bilginiz var mı önerir misiniz ?