Yagmurnisa Kanda aclik şekerim 108 çıktı doktor üç gün aç tok karna ölç biz 5.aya kadar normal karşılamiyoruz dedi 6+3 günlük böyle olunca çok sıkıntı yaşayan oldu mu acaba