Nlgngcl canim hiç bir doğum diğerine benzemez ama anlatayım.ilk çocuğumu normal doğum yaptım çok zor oldu ikinci doğumu 2014 yaptım epidural normal yaptım panik atak var bend oyuzden benim için bulunmaz nimet oldu.Gece sancılarım başladı yatıp uyudum sabah namazıyla nişan gelmişti banyo yaptım tekrar yaptım sabah dokuzda hastaneye gittim.4 cm acilma vardı suni sancı verdiler peşine epidural. Epidural dan sonra uyumuşum doktorum uyandırdı kalk doğum başladı diye çatala gittim hiç ağrı sancı hissetmedim doktor ikin diyince ikin dedi birincide olmadı ikincide gözümü açtım oğlum karşımda nasip olursa bunuda öyle yapicam.Dogumdan sonra odama gidince çok mutluydum ki kızımda doğum sonrası narkoz almıştım çok kötüydüm.saat öğlen birde oğlumu kucağıma aldım.ertesi günü eve gelince üç gün kadar aşırı derecede bel ağrım oldu ki bazılarında olmuyormuş ama yine üçüncüyü d epidural yapicam ben tavsiye ederim