blackwhite 37 oldum hala karar veremedik artık isim bakmaktan sıkıldım hangisi güzel sizce Rüzgar Doruk Arel Çağan
Kubdenya blackwhite göktürk,levent, burç,şems,deniz koyabilirsin çok farklı bişey aramaya gerek yok bence dilde güzel duran ve anlamlı isimler iyidir
Sidelya Barkın: gezgin derviş Batın: Allah’ın isimlerinden biri ama ağır gelir o yüzden koymayın diyolar ne derece doğru bilmiyorum bu iki ismi çok sevmiştim duyduğumda