eylulummmm Kızlar sağlık ocağından arayıp yarin oraya gelmemi söylediler 16. Haftana girmissin dedi bekliyoruz dedi 16. Haftada ne yapiliyo ki sağlık ocağında
Aalleeyynnaa Hiç gitmediyseniz rutin amaçlı tansiyon kilo ölçümü ve kan tahlili yapıyorlar. Tetanoz aşısı 20.haftada
Busra156 Aalleeyynnaa ilki hissedilmıyorda ikinci aşı beni perişan etti kolumu hissetmiyorum umarım sizin öyle olmaz
Busra156 eylulummmm yaa evet burda okudum da hemşireler falan hiç birşey demedi bana umarım birşey olmaz
eylulummmm @Busra156 doğuma yakin vuruyorlar diye biliyorum canım ama valla bilmiyorum inşallah olmaz doktoruna sor istersen