Nohappymom99 11+2’de çok yoğun bir kanama geçirdim. Bir gece hastanede kaldım ilaç, serum, fitil tedavi uygulandı. Bebeğin kalp atışları gayet iyiydi. Kanama alanları vardı. 16. Haftaya kadar progestan kullandım. Dinlendim. Benim o yoğun kanamam sonrası akıntı şeklinde lekelenmem tam 3 hafta sürdü ve doktor bunun olabileceğini sürekli gözümün pedde olmamasını, takmamamı söylemişti. Çok şükür tamamen kesildi 3 hafta sonunda. Bugün 22 haftalık olduk. İlacınınızı aksatmayın, kanama yoğun olmadığı sürece ve doktorunuzun dediklerine uyarak rahatlatın kendinizi. Sağlıkla kavuşmanızı dilerim. ❤️