Mercimek1234567 Arkadaslar hamilelikte meyveli soda icmek zararlimi sizce hemen hergun bir şişe yada vir gun arayla fikriniz nedir?
Boncuk18 Mercimek1234567 ben sade sodanın faydalı olduğunu ve bebege kilo aldırdıgını duymuştum meyveli olanlar tatlandırıcı katkılı falan sonucta
Gulsurmeli Mercimek1234567 doktorum sade soda tüket demişti meyveli soda da şeker bulunduğu için fayda sağlamayacağını söylemişti
Bendiyebiri Mercimek1234567 meyveli canın istediğinde iç ama genel olarak sade maden suyu tüket kesinlikle. Mineral bakımından çok zengin olduğu için bebek için ve senin için çok faydalı. Meyveli olanlar aromalı oluyor aroma zaten kimyasalların bir araya gelmesiyle oluşuyor yani meyvenin kendisi değil. Şeker ekstra oluyor içinde kola ile aynı şey aslında. O yüzden onu arada sırada canınız çok istediğinde için bence ama maden suyunu hergğn içmeniz sizin ve bebeğinizin faydasına olur 🌸
Arzu7439 Hiç bi zararı yok. Mineral açısından zengindir soda. Fakat içebiliyosanız sade için. Meyvelilerin içinde çok fazla şeker var. Gereksiz bebeğe şeker yüklemiş olursunuz. Sade sodanın içine taze meyve, limon da sıkabilirsiniz.