Nazliolmaz merhaba öyle bişey olsaydı en önce ben dogururdum sanırım..:)günü gününe planlanan günde doğum yaptmm ama stres elbette herşey için olumsuz bir etken..Ki hamilelik gibi özel bir süreçte..olabildiğince bu tarz ortamlardan kaçının…benim hamileliğim çok stresli geçti degmicek insanlar ve sebepler yüzünden..şuan bebeğim yanımda onun yüzüne bakınca vicdan azabı çekiyorum karnındayken onada hissettirdiklerim için…..