Zeynosunannesii
Merve098
Bende izmir’deyim. Burası da sıcak oluyor genel de. Ama yenidoğan bebek ince uzun giydirmeli derler hep. Hiç bilememek ile birlikte bende öyle yaptım. İlk 15,20 gün için düşündm en azından. 0-1 ay ve 0-3 ay hastane çıkışı aldım. Elimde şuan 1 tane 10 lu 2 tane 5li ve 1 tane de 3lu hastane çıkışı var. Ne olur ne olmaz diye de penye yelek alayım dedim. Yine gündüz giydirmelik 0-3 ay kisakollu tulum ve alt üst takım aldım kısa olcak şekilde.
Organizetor de hurç şeklinde. Birine bebeğimin eşyalarını, birine kendi pijamalarimi. Diğerlerine de ince Battaniye ve muslin bez koyarım diye düşündüm. Sonra bez ıslak mendil gibi şeyler. Bavul içinde dağınık durmasın karmaşıklık olmasın diye aldım. Ne nerde belli olur diye düşündüm. Koroolplast kilitli poşeti de doğumhane katına bebeğim için giydirileck kıyafetleri koyarım dedim. Hem kilitli poşet. Hemde kaybolsa da bir şey olmaz diye düşünerek 🥰❤️🎀🎈