Anneoluyorummmm
Devlete gittiğimde kafasının aşağı da olduğunu ve normal görünüyor dedi sadece utrasyona bakarak böyle dedi özelde çatımın dar olduğunu söyledi bebeğimin kafasını kanala göremedi için sancılarımın olduğunu söyledi sezaryen için gel yatisini yapalım dedi devlete normal diyor 3 nisana kadar bekliyelim diyor kafam çok karışık 🙁