Aslihan2505 aynı durumu 14 haftalıkken yaşadım çook yoğun kanamam vardı meğer bebeğin eşinde kanama varmış , 1 ay hep yattım sonrasında da günlük hayatıma devam ettim. Atlattık çok şükür 35+1 olduk bugün. Tabi pskolojik olarak zor bi süreç ama bebeklermiz çok güçlü ona güven moralini yüksek tut gerçekten çok önemli bu.