heleninannesi06 Üç gün önce foruma girmiş gibiyim şimdi kaldı 50 gün elimizden geldiğince eksiğini aldık sanki hiçbir şey yapmamış gibi oluyorum bazen sezaryen gününün hayalini kurup strese girip cikiyorum filan hepimizin bebisler sağlıkla gelsin 💕💕💕
Ormanmeyveli heleninannesi06 gercekten zaman geçiyor mu ya daha 15. Haftadayiz bitmeyecej gibi geliyor
Elfs heleninannesi06 aynı ben de ya hep bir eksik gibi korku başladı doğum korkusu değil ama yetişemiycem gibi benim de 67 gün kaldı ama normal doğum düşünüyorum.
Suleermz heleninannesi06 son 53 gün ama bize zaman geçmiyor gibi eksikleri düşününce hızlı hızlı geçiyor napacam bilmiyorum
Emine003 heleninannesi06 canım ultrasona göre son 80 gün ama benim erken doğum riskim var bu yüzden hedefimiz 37. Haftayı bi görsek onun için son 60 diyoruz keşke daha fazla dursa ama 37 ler bile hayal belki 😔
heleninannesi06 Ormanmeyveli bende o haftalarda aynı şeyi söylüyordum ama bir ara hangi haftadayiz şuan karışıklığına girdim çok hızlı geçiyor gerçekten 😃😊
heleninannesi06 Elfs sağlıkla gelsin inşallah 💕💕 aman öyle düşünmeyin her şey çok güzel olacak kesinlikle 💕💕