gizemay22 selam arkadaşlar erkeklerde sünneti doğunca öneriyorlar. Bilgisi olan var mı direk doğar doğmaz mı yapıyorlar bir iki hafta sonra filan mı ? birdahaki kontrolümde dr’uma soracağım ama size de danışayım dedim ?
Asil28 gizemay22 eşimle doğar doğmaz yaptıralım istedik. Eşim araştırmış. İlk zamanlarda şekil bozukluğu olabiliyormuş bir arkadaşının bebeğinde olmuş. 40 ının çıkması ile dönmeye başlamadan yaptırmak en sağlıklıymış. Bende haftaya doktoruma soracağım bakalım.
BMelek gizemay22 kuzenim sunnet olurken ben sordugumda dinen dogar dogmaz uygun degil en azindan bir hafta bekleyin demisti doktor. Bende bir aylikken falan yaptirmayi dusunuyorum
Tgb7 gizemay22 ilk oğlumda 3aylıkken yaptırmıştık bu seferde erkek onada hayırlısıyla küçükken yaptırmayı düşünüyoruz bence daha rahat oluyor bebek içinde anne içinde 🌺
Ccanann gizemay22 33 günlük fitik ameliyatı ile ybielikte sunnet yapılan bebek biliyorum Kesinlikle yaptırın bebek anlamıyor bile hemen iyilesiyor
Deletedmom727271 Doğar doğmaz değilde 1 hafta sonra filan daha iyi olabilir. Biz 3 aylıkken yaptırmıştık çok rahat ettik.
gizemay22 Asil28 doğar doğmaz banada cok kucuk geliyor allah korusun bi rahatsızlığı birseyi vardır daha yenı doğduğu için bilemeyiz filan boyle iki hafta sonra flan olur belki diye dusunuyordum ben. şekil bozukluğu aklıma gelmedi hiç o da doğru olabilir. bakalım dr larımız ne diyecek
Pelinakcn gizemay22 benim oğlum henüz doğmadı ama yeğenlerimde doğar doğmaz yaptırmışlardı, bende öyle yapmayı düşünüyorum. Allah korusun bir sorun varsa zaten doğduktan sonra muayeneler yapılıyor doktor o zaman söyler zaten yapılır ya da yapılmaz diye