La_le sema_altas55 bende hiç bir sorun yok ama karnının alt kısmı bazen çok sert oluyor üst kısmı yumuşak anlam vermedim buna
FatmaNur_27 sema_altas55 25 +5 hamileyim bu gün sol kasığımda batma oluyor herkeste oluyo galiba çok yazan gördüm
La_le sema_altas55 sanki bu aralar göbeğim kuculmus gibi hissediyorum eskiden haraket ederken zorlanıyordum ama bı kaç haftadır sanki hamile deqilmisim gibi hissediyorum kalça ağrılarım geçti miğde yanmalarım geçti sadece kusmam var o kadar
NrcnGltkn Haftadaym rahim ve bel ağrıları var özellikle ayağa kalktığımda rahmimdeki ağrıyı hissediyorum hareket halindeyken sürekli hissedilir vaziyette 🙈
FatmaNur_27 sema_altas55 valla bilmiyorum daha iki gün önce kontrole gittim hiçbir skntı yoktu bebeğimin haraketlerini de hissediyorum arada batma oluyor o kadar çok fazla devam etmediği sürece skntı etmiycem
Kcmncnn Bende tam rahim üstünde oynuyor elleri felan Sanrm surkeli kapı tiklatir gibi pıt pıt birde yattip kalkarken bel ağrısı aşırı oluyor ikinci gebeligim
annesi19 La_le bende 26 haftalık olduk , düne kadar bel sırt agrısından karın şişliginden uyuyamıyordum , 3.4 gün öyle devaçm etti , bu gün kuş gibiyim karnımda küçülmüş kimi bel sırt agrısıda yok Allaha şükür
NrcnGltkn bahareken07 bendede normalden fazla gelmeye başladı 22. Haftadaym ama kaşıntı yada koku mantar yapmadığı sürece sorun olmuyormuş
La_le annesi19 benim 1 haftadan fazla öyle sanki hamile deqilim ağrı zerre yok o kadar eğilip kalkıyorum yok yani 🥰😅😅😅