Adete iki gün var, elimde bir tane sonradan pozitif olan test, bir tane beklemiş idrar ile yaptığım negatif test var🤦🏻♀️Adete kaldı 2 gün, bu gün dışardayken karnıma adet sancıları girdi, sonra bişeyler geldiğini hissettim, dedim kesin oldum, eve geldim sadece akıntıymış, hep adet oldum sanıyorum hani gelir de bişeyler aşağda hissederiz ya ama akıntı işte.ve tabi karında adet sancısı ara ara..Adet öncesi benim çok midem bulanır başım döner, hatta başımı kaldıramam tansiyonum düşer, şimdi iki gün kaldı tık yok! Her adetimde bir hafta önceden başlayan hiç bir belirtim yok, sizin de böyle oldu mu hiç..?