Asyaaa35 inan bana bende yeni çözdüm olayı 😂 bebeğim doğum pozisyonuna yeni geçti ve sağ tarafıma doğru ayakları ultrasonda görmüştüm. Ondan önce de hareketleri hep orada sert ve can yakıcıydı😂 dokunduğunda anlıyorsun yA ayak olduğunu hemen geri çekiyor zaten ittiğinde hafif 😂