Kızlar göğsüm aşırı şişti ve yırtıldı çok kaşınıyor bir de sutyen giyemiyorum zaten olmuyor da napmak lazım tecrübeli anneler? Bir de göğüsler doğumdan sonra emzirince şişliği iner mi eski haline geri döner mi? Siz nasıl iç Çamari taktiniz bu dönemde