Poyrazakalan Canm bizdede aynı durum var fetal eko ya flan da grdim hatta ben iki ayrı hastaneyee gttim nirmalde gazı hastanesi ne gdiyorum Ankara da orda takipliyim fetal eko ceknmemi istedi şehir hastanesinde çekindim ordaki doktorum çok az dedii onun sonucuyla da gazi hastanesin deki doktoruma gttim salı günü oda çok az dedi nokta kadar di grdum bende doğuma kadar geçecek gbi gözüküyor dedii ama sana karından yani bebekten sıvı almayı öneriyoruz dedi oda çok riskli ben istemedim istersen dna yaptrabilirsin dedi kan veriyomusum ondada sıvıda %100 down sendromlu olma ihtimali varsa cikiyomus DNA da %97 %1 olma ihtimali gene var dedii bende Rabbim den gelene razıyım dedim Allahm evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 doktorum çok az doğuma kadar geçebilir dedii korkma dedii bana bende ilk naslarda senin gibiydim canm çok stresliydim çok agladm çok üzüldüm ama dua ediyorum artık hergun Allahm inşallah doğuma kadar geçer yavrum sağlıklı sıhhatli olur diyorum Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıklı sıhhatli 🤲