Kızlar 15 haftalik gebeyim bugün birden arka arkaya karnımda hareketlilik oldu ve sağ tarafında birseyler çekiliyor kıpırdıyor gibi ve 2. Gebeliğim ilk gebeligim 12 haftalikken düşük oldu yani bu kadar erken hissedebilirmiyim yoksa yolunda olmayan birseyler mi var anlayamadım bide son zamanlar sürekli üzgünüm ondan mi oldu ki