Cemrelif Aylinaylinn yeni aldım. İnşallah yakın zaman kullanıcam. Arkadaşım joie chrome sayesinde 3 çocuk büyüttü. o kadar sağlam çıktı. Onun tavsiyesi ile aldım. Kuzenimde literax 4 modelini kullanıyor. Çok memnun
xBusrax Aylinaylinn biz de aldık dogumuma daha var kasımda insallah kullanmak nasip olacak ama cok araştırdım gercekten memnun kalacagima eminim. Hem kullanisli hem de cok şık görünüyor. Gri rengini aldım ben.
gokturksmom Biz aldık puseti de ayrı aldık çok beğenerek aldık ama kullanmak için 1 ayımız var 🤗 çok fazla araştırdık her modele tek tek gidip baktık en son bu model içimize sindi umarız memnun kalırız 🙏
Aylinaylinn gokturksmom biz de begendik katlanisi cok kolay cok hosumuza gitti bir sorayim dedim iyi ki sormusum tsk ederim allah gule gule kullanmayi nasip etsin
Aylinaylinn Cemrelif bize de e bebekteki cocuk tavsiye etti aklimizda kraft vardi ama bunu alacagiz biz de tsk ederim gule gule kullanin siz de insallah
AvBurcu Cemrelif bende lieterax 4 modelini aldım ama henüz kullanamadık. Siz memnun musunuz peki aynı modelden mi aldınız
Hazelasln Bende joie chrome bebek arabasını ve pusetini aldım.3 Hafta sonra kullanmaya başlayacağız😁 Biz arabamıza rahat sığabileceği ve parçaları rahat çıkarılıp takıldığı için tercih etmiştik😊
Aylinaylinn Hazelasln bizim de cok hosumuza gitti ben de 32deyim insallah iki aya bana da kullanmak nasip olur 😀 siz de gule gule kullanin tsk ederim
Cemrelif Aylinaylinn bizde almadan önce bir kaç marka arasında kararsızdık. 4 farklı ebebek mağazasına gittik. Bir kraft ile bir Chicco ile kıyasladık. Her yerde en az şikayet alan ürün olduğunu söylediler. İnşallah hepimiz memnun kalırız
Meryem34 Cemrelif nette yorumlarına baktım çift yönlü olsa daha iyi bebek beni göremiyor diye de teşekkür ederim 😊
Cemrelif Meryem34 chrome modeli çift yönlü, literax 4 ve 3 tek yönlü. Onların yorumları ile karışmış olabilir
Cemrelif Gulay123 ben memnunum. Açıp kapatmak kolay, dışarda kullanımı kolay. Tekerlekleri sayesinde çukurları rahatça aşıyoruz. Alt kısmı yerden yüksek olduğu için çanta vs koyduğunuzda yere sürtmüyor. Arabanın bagajına rahatça sığdı. İyiki almışım dedim