Sebolele Kızlar 6+4 haftadayız doktor kontrolümde kalp atışlarını duyduk şükür 🙏🏻 Sizde ne gibi değişimler var bu haftalarda
mercimekmi Sebolele 6. haftamıza biz de bugün girdik son adet tarihim 11 şubat benim de. Geçen hafta ilk muayenemiz gerçekleşti bugün de ilk kez kalp atışını duyacağım çok heyecanlıyım 🥰
bir_pasa_annesi Sebolele benee 6+6 yim arada bel kasik ağrısı var birde 4 5 gündür mide bulantısı var sizde
Sebolele Ozlem1415 benim son adet tarihim 1 Şubat aslında ama doktor 07.02 olarak hesapladı ultrason sonrası
Nuurrrrrr 6+2yim kesyi gorduk pazartesi günü 3 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi bekliyoruz bakalım😊
Sebolele Nuurrrrrr hayırlı olsun canım bizimde küçük diye karından duyamadı vajinal bakıp duyduk 🌸 benim çok belirtim yok sadece göğüs hassasiyetim ve karın bölgemde bir şişkinlik var sizin belirtileriniz neler
Nuurrrrrr Sebolele teşekkür ederim sizinde hayırlı olsun 😊 benimde vajinal baktı ama kalp atışı duymadık küçük Bi kese gördük sadece kasıklarımda çok ağrı var benim düşük olmasın diye ilaç kullanıyorum göğüs hassiyetim çok fazla halsizlik de var tabi
ftmm38 mercimekmi benimde son adet 11 şubat yarim gideceğim bende bakalm duyabilecekmiyiz siz de haber verin olurmu ınsallah duyarız 😊
Sebolele Nuurrrrrr kendini çok yorma canım bu dönemlerde inş bir sıkıntı olmaz 🙏🏻🌸 benim arkadaşımda gebeliğinin başında kanama yaşamıştı hemen ilaç kullandı bir sorun olmadı şükür sizinde öyle olur
mercimekmi Nuurrrrrr 6. haftadan itibaren ve beta hcg 5000’in üzerinde olduğu zaman kalp atışı duyulur demişti. Ben biraz sabırsız olduğum için bu güne tarih verdi yoksa 6. haftanın herhangi bir günü kalp atışını duymak için normal olduğunu söylemişti doktorumuz
Nuurrrrrr mercimekmi ben suan 6+2yim 1hafta önce gittim 2 hafta sonra gideceğim 8. Hafta oluyor değerlerim düşük çıkmıştı biraz benim o yüzden geç çağırdı sanırım
Sebolele bir_pasa_annesi benim geçen haftalarda bel ağrım çok vardı sonradan hafifledi şimdi bulantım yok inş ilerleyen haftalarda başlamaz 🙏🏻
mercimekmi ftmm38 çok zayıf ve yavaş kalp atış sesi duyduk ama kalbinin atışı ultrasonda net şekilde görünüyor 2 hafta sonra tekrar gideceğim daha net duyulabileceğini söyledi doktorumuz
Htccprz mercimekmi bugün aynı şeyleri ben de duydum doktorumdan,7+3 haftalık fakat kalp atışı yavaştı 6 haftalık görünüyordu bebek,ben epey endiselendim açıkçası doktor da kötü ihtimal de olabileceğinden bahsetti
Aaaaammmaaa Benim birinci hamileliyimde bebeyimin 6 ci ayinda kalbi durmuşdu şimdi iki ay geçdi ve yeniden hamileyim ve çok korkuyorum 😔
bir_pasa_annesi Aaaaammmaaa sağ salim kucağına alırsın inşallah kuzum korkma Allah’ın izniyle güzel olacak herşey 🥰
bir_pasa_annesi Sebolele inşallah cnm ilk öğrendiğim günlere göre azaldı bel ağrısı ara ara oluyor ama mide bulantısı var