Zelaldua Anneleeeerrrr yeni doğan bebekeriniz ne kadar süre ile emiyor yani biz on günlük olduk sabahlara kadar uyumuyoruz doymuyor mu bilmiyorum ama hep emmek istiyor ne yapıcam bu durum ne kadar sürecek bi çay bile içemiyorum
Deryabelinay Zelaldua hayırlı olsun bebişiniz bizde 37 günlük olduk çok çabuk geçiyor ama ilk zamanlar biraz uykusuzlukmaf ediyor
Cemrreedemirci 2 hafta sonra benim de aynı şeyleri yaşayacağım gerçeği ve panik atak perilerimin soldan soldan sokulması…. Geçiyor ama ilk 2 3 ay böyle oluyor genelde 😥😥
Cemrreedemirci Thurkan29 ben uykusuzluktan korkuyorum. Açlık susuzluk yorgunluk hepsi Faso fiso 3 4 gün sonra o uykusuzluk öyle bı bastırıyor ki insan beynini bile kullanamıyor 50 tane doğum yapayım ama o ilk zamanlar uykusuzluğu cekmeyeyim …