Ozlemmpapatyaa 39+2 doğumum olucak kızlar doktorum 12 den sonra bişey yiyip icme dedi ama amesteziyle falan görüşmedim yarın mı görüşücem acaba bilgisi olan varmı?
NurNaz Ozlemmpapatyaa evet yrn gorusursunuz ameliyathanede benimkiler öyle olmuştu çünkü rabbim kolay geçirsin sağ salim kucağına versin🙏
571632BB Benimde yarın doğumum var 39 haftalık olduk bizde. Banada 12 den sonra yeme içme dedi doktor sabah da 7 de yatış için gelin dedi devlette olacak sezeryan inşallah iyi geçer. Siz özelde mi olacaksınız devlette mi
Beyzan738 571632BB hikayenizi beklyorm 🥰saglkla alın inşallah kucağınıza banada dua edin🤍benmde az kaldı 39 da sezeryan dedi son üç dört gün kaldı yarn gün verir muhtemelen 38+6ym
571632BB 0611__ İstanbul Kartal lütfi kırdar eğitim ve araştırma hastanesinde özellere Gücümüz yetmiyo mecbur devlete karar kıldım
0611__ 571632BB bnmde devlet olcak nasipse insallh saglicakla kavuşursunuz süreçle ilgili bilgi verirmisiniz rica etsem doğum yaptktan sonra müsait vaktnzde 7 de cagiriyolar fakat kaçta aliyolar sezeryana merak ediyorm
571632BB 0611__ doğum iyi geçti uyuşukluk geçince biraz ağrı oluyo oda ağrı kesici yapınca. 10 gibi ameliyata aldılar 45 dakika sürdü. Spinal anestezi oldum iyiydi
0611__ 571632BB bnde genel istyrm valla panik atağm var çok sevndm adınıza inşallah rahatlikla geçer hersey🤲