Kızlar 4 nisanda sezeryan olacağım Allahın izniyle ilk gebeliğim çok çok korkuyorum daha önce damar yolu bile açılmadı benden taa ki evlendikten sonra hastanelik bir şeyim olmadı hiç o yüzden her şeyden çok korkuyorum mutlu olduğum tek şey bebeğimin dünyaya geldiği an onu göreceğim zaman ama diğer şeyler aklıma geldikçe korkuyorum doğumdan sonra değil de doğum anı beni çok ürkütüyor lütfenn yardım eder misiniz sizlerin nasıl geçti