Sema150919 Kesin bi şey söylemediler. Gebelik şekeri olabilir dediler ama açlik ve tokluk kan şekerimi ölçüyordum sürekli ve normal çıkıyordu hatta çok cok düşük çıkıyordu sonuçlar. Doktoruma söylememe rağmen, olsun yine de şeker testi yapalım diye ısrar ediyordu ben kabul etmedim. Tam 37 haftalıkken doğum yaptım kilosu vs iyiydi bi sağlık problemi yoktu hamdolsun.