Ya ben buraya resim nasıl atılıyot hiç bilmiyorum hatta atanlarınkine bile bakamıyorum yani hiç beceremem zaten bu tür şeyleri ama ben kesemi size tarif edicem sizde artık kafanızda canlandırın😅 11+4 haftalıgım ultrasonda kesem sanki böyle fasulye gibi cıkmış tam yuvarlak değil yani sizce böyle olunca ne oluyor cinsiyeti ya da hiç yoktan kız da ve erkekte nasıl görünüyor kese siz tarif edin bende eşleştirim kendi kimle ayy cok merak ediyorum hiç farketmez kız erkek sağlıklı olsunda diyorum ama merak işte 😅