Simgeyuca Bende sizin gibi sürekli nasıl dogurucam diye düşünüyodum ağlıyodum ama ben ki iğne bile vurdurmayip agriyi çeken birisi olarak o kadar da zor değilmiş be dedim normal doğum yaptıktan sonra hatta çatım dar pelvis kemiklerim içe doğru olmasına rağmen bir sorun olmadı
Suni şancı aldim hiç bağırmadım dua ettim bol bol yürüdüm sakin karşıladım. Sizde korkmayın bol bol dua edin hareket edin
Rabbim kolay doğum nasip etsin insallah🤲💓