Benferus Turkan5858 benimde aynı şekildeydi 37. Haftada batma sızı ayrıca çok toplanma hissettim. Bunları yaşıyorsanız acilden nst çektirin derim.
Nazlimom Turkan5858 çok fazla değil benim uzanınca geçiyor doktor geçmezse beni ara dedi sizin sürekliyse doktora gidin bence
Betl29- Bende 39+3 kızlar lütfen dua edin hiç sancım açılmam yok ilk kızım normal doğumdu oglumuda sağlıkla kucağıma alabiliyim