34+3 haftalık hamileyim. Dün gece bir anda kasıktan başlayan sonra kalça ve karnı saran ciddi bir sancı çektim yaklaşık 20 sn. Sonra olmadı bir daha o kadar güçlü sancı. Son bir haftadır inanılmaz kasılmalar yaşıyorum bu arada regl olacakmışım gibi ağrılar falan… bugün de resmen yürümekte zorlanıyorum sanki vajinamın tam üstünde sertlik var karnım bir anda aşağı düştü bugün resmen göğsümden ayrıldı yani. Burada birisi duvara yaslandığında bacak bacak üstüne atamazsan doğum yakındır falan yazmıştı. Ben atamıyorum arkadaşlar daha doktor kontrolüne 2 hafta var. Cidden birşey olabilir mi bilemedim ya tecrübe sahibi olanlar bir baksa. Duruma göre sabah doktorumu arayacağım zaten.