Porsuk7062 benim yukarda göbeğim ama rahat eğilemiyorum 27 haftayız, 12. Haftada çıktı karnım ve şu an bile bel oyuntum duruyor adonis kaslarımın olduğu yer çökük ama karnım sipsivri hep böyle ilerledi ilk günden beri ama yukarıda, erkek bebekte sivri olurmuş karın zaten, bu arada zayıf değilim bakmayın bel oyuntuma🤣🤣 15 kilo almama rağmen böyle oldu benim sipsivri köşeyi önden dönüyoruz 🤣