anonimgelin karnımla bacağımda oluyor diyet ve insülin yapınca normal çıkıyor açlık 92 falan toklukta değişiyor fazla olcmuyorum ilk bir ay olcturdu sonra ölçme dedi dahiliyeci muaneye gelmeden 5 gün önce ölç gel dedi ama az kaçırınca yine de yükseliyor sadece akşam var benim insülin