Esosunannesi_ 31+2 gittim doktora bu sabah çok şükür rahim agzı uzunluğum falan ideal her şey normal doktorum artık son aylar ikinci gebeliklerde normal bu tarz agrılar dedi magnezyum başladık çok şükür bebek de suyu da iyimiş 🙏🏻🙏🏻 Diyabetim var insulin kullanıyorum 38 haftalıkken kendi gelmezse suni sancı ile başlatılcakmış doğumum onu ögrendim bugün Allah yardımcımız olsun 😌