1tazeanne1tazebaba Hanımlar 9. Haftadayım kasıklarım ağrıyor normal mi acaba internetten baktım kanama olmadığı sürece normal diyor yinede tedirgin oldum var mı bilgisi olan 🤦🏼♀️😔
Jan91 1tazeanne1tazebaba o haftalarda normal, bendede olmustu, kontrol de zaten doktor herseye bakar, ama bir sorun olucagini zannetmiyorum, yormayin kendinizi ama ilk uc ay
yigitinannesiiiii 1tazeanne1tazebaba rahim gnişlediği için kasık ağrıların olması normal canım ama kötü durumdaysan doktoruna bi gözük
tugbadipi 1tazeanne1tazebaba evet çok normal.. bende 10. Haftadayım hala oluyor zaman zaman.. korkmana gerek yok ama doktoruna sor için rahat olsun. sadece kanama olursa özellikle sıkıntı diye biliyorum doktorum öyle söyledi
Pelin06 Pelin06 kesinlikle progestan etkiliyor kasıklarda agrı alt tarafta baskı gibi birşeyler yapıyor hepsi normal bendede var korkma bol bol dinleniyoruz Allahın izniyle sıkıntı yaşamayız insallah🙏
Gamzess1 Çok normal canım. Ben o haftalarda o kadar ağrım oluyodu ki adet olucam sanıyordum. Doktoruma sordum çok normal rahim büyüyor demişti. Kanama veya çok uzun süre geçmeyen şiddetli ağrın olursa gel demişti doktor
Aysun09 1tazeanne1tazebaba gayet normal canım benim de çok oluyordu kendi kendime bir şey mi var acaba diye çok korkuyordum endişe etme rahmin büyümesinden dolayı 😌